• JUNKERS

V Edició de la TrobaFira 30 enero 2017

V Edició de la TrobaFira

27 d’abril de 2017

Mitjançant el present escrit ens plau comunicar-vos que ja hem començat a treballar en la V edició de la TrobaFira, que celebrarem el proper 27 d’abril de 2017 al recinte firal de Cornellà de Llobregat.

La TrobaFira, es un esdeveniment que va néixer farà cinc anys i que pretenia i pretén apropar als fabricants i distribuïdors a les empreses instal·ladores i on els professionals puguin trobar, a preus i condicions especials durant una jornada, tot allò que puguin necessitar.

Una V edició que ens il·lusiona més que mai per dos motius: l’experiència acumulada a les anteriors edicions i la confirmació, per part d’expositors i visitants, de que es una iniciativa que acullen amb bons ulls amb la seva presencia continuada, i el fet de ser una fira d’abast nacional que de la ma de FERCA implicarà a tots els Instal·ladors de Catalunya.

Val a dir que per fer aquest camí comptem amb els millors companys de viatge: fabricants, distribuïdors i empresaris instal·ladors. Som agosarats i ambiciosos i la nostra intenció es que aquesta TrobaFira es converteixi en un esdeveniment que perduri en el temps: Amb il·lusió, empenta i voluntat aconseguirem dur-ho a bon port, amb èxit.

Per tot això, estem treballant de ple en la V edició de la TrobaFira, amb la ferma intenció de ser més i millors: més visitants, més expositors, millors productes.

Seria per nosaltres un plaer poder comptar amb la vostra presencia en aquesta edició pel que adjuntem modalitats d’exposició, així com full de reserva d’estand.

Restant a l’espera de les vostres noticies i amb tot el nostre agraïment, rebeu una cordial salutació.