• JUNKERS
  • OFERTA FORMATIVA

Restriccions que afectaran a la mobilitat dels vehicles a Barcelona i rodalies. 27 noviembre 2017

Restriccions que afectaran a la mobilitat dels vehicles a Barcelona i rodalies.

Com be sabràs l’1 de desembre entra en vigor les restriccions que afectaran a la mobilitat dels vehicles a Barcelona i rodalies i que, sens dubte, tindrà impacte en l’activitat empresarial i en la sostenibilitat de les nostres ciutats.

En aquest sentit, PIMEC Baix Llobregat-l´Hospitalet amb la col·laboració de l’Ajuntament de El Prat i l´Associació del Prat Empresarial celebren, el proper 28 de novembre,  una Jornada sobre la Mobilitat a la Àrea Metropolitana de Barcelona.

Adjuntem informació d’aquesta jornada, així com article que “El Periódico de Catalunya” va publicar el passat 17 de novembre.

Donada la importància d’aquest tema, us animem a assistir-hi.

DESCARREGAR - Jornada_de_debat__Un_nou_model_de_mobilitat_a_làrea_metropolitana_de_Barcelona___PIMEC_(1).pdf DESCARREGAR - Prohibició_vehicles_contaminants.pdf