GIBAIX: INFORMACIÓ SOBRE EL COVID-19

PROVA SEROLOGIA COVID-19 27 julio 2020

PROVA SEROLOGIA COVID-19

Benvolgut agremiat,

Cap comunitat autònoma oculta la seva preocupació pels rebrots de coronavirus i l’increment dels contagis,  sent Catalunya on es viu una de les situacions mes complicades i on hi ha transmissió comunitària, fet que ha portat al govern a imposar  mesures mes restrictives.

Degut a aquesta situació, i la demanda que hem tingut per part de moltes empreses instal·ladores agremiades, la nostra Associació ha tornat a activar el servei de Proves Serològiques COVID-19, com ajut de control i detecció, tant per vosaltres, com pels vostres treballadors i també, si ho desitgeu, els vostres familiars. Tanmateix us pot servir per la tranquil·litat dels vostres clients.

Recordar-te que la prova serològica es la que busca els dos tipus d’anticossos que es generen quan s’ha tingut contacte amb el virus, sent la de major sensibilitat i especialitat, i pot donar, per si sola, una informació definitiva sobre si la persona ha tingut contacte amb la infecció i a mes l’ha superat.

La prova, per la vostra comoditat, es realitzarà a les nostres instal·lacions del gremi. Gibaix realitza tota la gestió de coordinació i programació de les proves, fins que l'empresa rebi el certificat amb els resultats.

Preu: 69 € per persona + IVA

En cas d’estar interessat, preguem retorneu el formulari adjunt a jordi@gibaix.com, i ens posarem en contacte amb vosaltres per donar-vos dia i hora de la prova.

QUINA NFORMACIÓ EM DONA LA PROVA SEROLOGIA ??

--------------------------------------------------------------------

Apreciado agremiado,

Ninguna comunidad autónoma oculta su preocupación por los rebrotes de coronavirus y el incremento de los contagios, siendo Cataluña donde se vive una de las situaciones más complicadas y donde hay transmisión comunitaria, lo que ha llevado al gobierno a imponer medidas más restrictivas.

Debido a esta situación, y la demanda que hemos tenido por parte de muchas empresas instaladoras agremiadas, nuestra Asociación ha vuelto a activar el servicio de Pruebas serológicas COVID-19, como ayuda de control y detección, tanto para vosotros, como para vuestros trabajadores y también, si lo deseáis, vuestros familiares. Asimismo os puede servir para la tranquilidad de vuestros clientes.

Recordarte que la prueba serológica es la que busca los dos tipos de anticuerpos que se generan cuando se ha tenido contacto con el virus, siendo la de mayor sensibilidad y especialidad, y puede dar, por sí sola, una información definitiva sobre si la persona ha tenido contacto con la infección y además la ha superado.

La prueba, para vuestra comodidad, se realizará en nuestras instalaciones del gremio. Gibaix realiza toda la gestión de coordinación y programación de las pruebas, hasta que la empresa reciba el certificado con los resultados.

Precio: 69 € por persona + IVA

En caso de estar interesado, rogamos nos enviéis el formulario adjunto a jordi@gibaix.com y nos pondremos en contacto con vosotros para daros día y hora de la prueba.

QUE NFORMACIÓN ME DA LA PRUEBA SEROLOGIA ??