• REPSOL

Projecte DistriBaix

Assolint nous reptes

Apreciat agremiat,

Seguint l'esperit de la nostra entitat en l'assoliment de nous reptes, tenim un important projecte que presentar-vos en forma d’exposició comercial que hem denominat DistriBaix, amb un doble objectiu: d’una banda proporcionar a les empreses instal·ladores, ofertes i/o promocions especials i que pugueu conèixer noves marques que us puguin interessar i per altra, donar als distribuïdors Partners de la nostra entitat, la possibilitat  d’arribar a un públic concret com sou els instal·ladors, aprofitant la nostra posició de referent.

DistriBaix, que tindrà el mateix format que la TrobaFira, es celebrarà el proper 9 de Maig, de 09.00 h. a 18.00 h. a la zona exterior de la nostra seu, (més de 700 m2,)  i es obert a tots els instal·ladors que desitgin visitar-nos . L’entrada serà totalment gratuïta i a mes, podreu gaudir d’esmorzar i dinar totalment gratuït ( l’experiència de les TrobaFires que vàrem celebrar ens animen a tornar a fer les barbacoes que tant d’èxit van tenir).

Perquè pugueu aparcar sense problemes, hem habilitat el descampat que hi ha just al costat del gremi.

Durant tota la jornada es realitzaran, a mes, diferents xerrades i seminaris que oferiran els mateixos distribuïdors i de les que us anirem enviant informació puntual.

Adjuntem díptic informatiu d’aquest esdeveniment. No deixis passar l’oportunitat de visitar Distribaix. N’estem segurs que et serà del tot interessant.

DISTRIBUÏDORS PRESENTS A DISTRIBAIX:
  • Agad Barcelona
  • Arbo
  • Control Room systems
  • Comercial Electrica del Llobregat
  • Garro
  • Grupo Electrostocks
  • Kairos
  • MagServeis (Suarep y Lladó)
  • Novelec
  • PSA (Vehiculos)
  • Salvador Escoda
  • Talleres Ros ( vehículos)
  • Teclisa
COL·LABORADORS PRESENTS A DISTRIBAIXCatalana Occidente
  • Cualtis ( Capresa)
  • Fintrec
  • Gabinet Enginyeria JM2b
  • Gremibaix Fundació

Apreciado agremiado,

Siguiendo el espíritu de nuestra entidad en el logro de nuevos retos, tenemos un importante proyecto que presentarte en forma de exposición comercial que hemos denominado DistriBaix, con un doble objetivo: por un lado proporcionar a las empresas instaladoras, ofertas y / o promociones especiales y que podáis conocer nuevas marcas que te puedan interesar y por otro, dar a los distribuidores Partners de nuestra entidad, la posibilidad de llegar a un público concreto como sois los instaladores, aprovechando nuestra posición de referente.

DistriBaix, que tendrá el mismo formato que la TrobaFira, se celebrará el próximo 9 de Mayo, de 09.00 h. a 18.00 h. en la zona exterior de nuestra sede, (más de 700 m2,) y estará abierta a todos los instaladores que deseen visitarnos. La entrada será totalmente gratuita, además podréis disfrutar de desayuno y comida totalmente gratuito (la experiencia de las TrobaFires que celebramos nos animan a volver a hacer las barbacoas que tanto éxito tuvieron).

Para que podáis aparcar sin problemas, hemos habilitado el descampado que hay justo al lado del gremio.

Durante toda la jornada se realizarán, además, diferentes charlas y seminarios que ofrecerán los mismos distribuidores y de las que os iremos enviando información puntual.
Adjuntamos díptico informativo de este evento. No dejes pasar la oportunidad de visitar Distribaix. Estamos seguros de que te será del todo interesante.

DISTRIBUÏDORES PRESENTES EN DISTRIBAIX:
  • Agad Barcelona
  • Arbo
  • Control Room systems
  • Comercial Electrica del Llobregat
  • Garro
  • Grupo Electrostocks
  • Kairos
  • MagServeis (Suarep y Lladó)
  • Novelec
  • PSA (Vehiculos)
  • Salvador Escoda