• THERMOR
  • BIGMAT GARRO

Jornada sobre uso y aplicaciones suelo radiante 18 junio 2018

Jornada sobre uso y aplicaciones suelo radiante

27 junio Barcelona

Adjunt ens plau enviar-vos informació vers una interessantíssima sessió organitzada per FEGICAT ( federació de Gremis d’instal·ladors de Catalunya)  i FEGECA (Federació de Fabricants de Generació de Calor)  amb el suport d’ACTECIR (Associació Catalana de Tècnics en Energia, Climatització i Refrigeració)  que tractarà dels sistemes de climatització (Calefacció i refrigeració) per terra radiant constitueixen una tecnologia innovadora, de la qual es pot destacar la seva versatilitat, la seva millora de rendiment i el nul impacte visual, la qual cosa contribueix a millorar l'estalvi i l'eficiència energètica, així com la qualitat de vida dels usuaris.

Aquesta sessió es realitzarà el proper 27 de juny a la seu del COACB (Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Barcelona) situat al Carrer de Casp, 130 de Barcelona (Sala d’actes, planta -1)

Per poder assistir es imprescindible us inscriviu en l’enllaç que trobareu dins la informació que adjuntem (“confirmació d’assistència”)

Esperem sigui del vostre interès i us animeu a assistir-hi.

DESCARREGAR - Fegeca-Fegicat-Actecir-ProgramaJornadaSueloRadiante.pdf