• THERMOR

INVITACIÓ OPEN GES XPERIENCE BARCELONA 2018

NO T'HO PERDIS

Benvolgut associat,

Tal i com os hem anat indicant en els darrers dies, ens complau informar-te que estem col·laborant, donant suport organitzatiu,  al congres Open GES xperience, que està preparant Electro Stocks per el proper dijous 17 de maig al Palau de Congressos de Catalunya a Barcelona.

Open GES  xperience és un gran esdeveniment sectorial concebut i dirigit als professionals de la instal·lació, que presenta durant una única jornada les darreres novetats tècniques dels principals fabricants del sector que ens acompanyaran  a la zona firal amb més de 85 estands i presentar en dues àrees MÀSTER-CLASS i MÀSTER-PRACTICE, les millors experiències tecnològiques i empresarials, dirigides als professionals.

Volem recomanar-te la teva assistència, donat que et dona l’oportunitat de tenir accés a continguts i personalitats molt interesants difícils de trobar juntes, que presenten les claus essencials per a la superació tant, personal, professional, com les últimes tendències  tecnològiques i el futur de la transformació digital de la nostra societat i del sector.

El congrés estarà conduït per l'actriu Kira Miró que ens acompanyarà durant tot el dia, on comptarem també amb les electritzants conclusions amenitzades per Leo Harlem i les interessants conferències a càrrec d' Araceli Segarra, Fernando Romay, Juanjo Catalán, Marc Vidal i Victor Küppers, que ens presentaran interessants eixos de desenvolupament.

La inscripció és completament gratuïta per els nostres agremiats, sols t’has d’inscriure a la web www.opengesxperience.com, a mes de disposar d’un servei de bufet gratuït per dinar.

T’adjuntem mapa stands perquè puguis localitzar tots els participants. La nostra associació tindrà representativitat dins l’stand d’Agic Ferca.

Tot esperant sigui del teu interès, rep una cordial salutació.

DESCARREGAR - MAPA_STANDS_OG18.pdf