• JUNKERS
  • OFERTA FORMATIVA

El Gremi i Capresa signen un conveni de col·laboració 02 febrero 2012

El Gremi i Capresa signen un conveni de col·laboració

El passat 30 de desembre es va formalitzar la signatura d'un conveni de col·laboració entre la nostra entitat i l'empresa de Prevenció de Riscos Laborals Capresa.

Qui és Capresa?... Qui son?

Capresa és un servei de prevenció de riscos laborals, acreditat per la Generalitat de Catalunya amb el número SP-092-B, autoritzat per a donar servei a la totalitat del territori espanyol.

El seu inici te lloc a una petita oficina a Tarragona l’any 98, convertint-se en el primer Servei de Prevenció acreditat de la província i un dels primers de tota Catalunya.

Actualment donen cobertura a uns 25.000 treballadors de més de 1.800 empreses, dels sectors d’activitat públic i privat. Compten amb instal·lacions a Tarragona, Barcelona i Madrid.

Disposen d’un centre mèdic propi, a la ciutat de Barcelona, així com a d’Unitats Mòbils de reconeixements mèdics, que els permet apropar-se al seus clients de forma flexible i eficient.

Un conjunt de professionals que reuneixen coneixement, experiència i esforç per tal d’apropar sol.lucions que permetin millorar la salut i seguretat a l’empresa.

La Seva Missió

Com a eix central dels seus serveis, implantar polítiques de Prevenció de Riscos Laborals, en les seves empreses clients. Contribuint al seu desenvolupament i, a la millora constant de la Seguretat i Salut Laboral. Tot això amb el màxim respecte a la normativa legal vigent.

La Seva Visió

Posicionar-se com un SPA de referència a Catalunya. Per la qualitat dels seus serveis i el model de gestió empresarial. Mitjançant un projecte en el qual es comprometen i impliquen tots els seus col·laboradors, amb una aposta decidida pel treball ben fet, i el servei al client.

Els Seus Valors

Consideren que el realitzar el seu treball de manera correcta és una obligació. Per això han d'anar més enllà, completant-ho amb dedicació, perfeccionament i constància, aspectes que suposen dotar de professionalitat la seva actuació.

• Qualitat en el servei
  • Millora contínua