GIBAIX: INFORMACIÓ SOBRE EL COVID-19

Cursos URSA AIR a les nostres instal·lacions de Barcelona 17 noviembre 2020

Cursos URSA AIR a les nostres instal·lacions de Barcelona

SALVADOR ESCODA

Aquest mes de novembre continuem amb la temporada de cursos Ursa a Salvador Escoda S.A., i com no podia ser d’una altra manera, la nova normalitat ens obliga a vetllar per la seva seguretat prenent les degudes mesures de prevenció recomanades*. Si està interessat, pot inscriure's omplint el formulari corresponent a el centre desitjat, tenint en compte que es realitzarà una inscripció per cada assistent (aquest any hem reduït els grups d'assistència per assegurar la distància de seguretat). Li indiquem les dades relatives als propers cursos:

17 de novembre  de 8:15 a 14:30h

Deleg. Escoda Cornellà
Ctra. del Mig, 63-65
08940 Cornellà de Llobregat
Formulari en línia d'inscripció curs de CORNELLÀ 17 novembre

18 de novembre  de 8:15 a 14:30h

Deleg. Escoda Barberà
Ronda de Santa Maria, 254
08210 Barberà del Vallés
Formulari en línia d'inscripció curs de BARBERÀ 18 novembre

19 de novembre de 8:15 a 14:30h

Deleg. Escoda Santa Creu
Crt. de Santa Creu de Calafell, 75
08830 Sant Boi de LLobregat
Formulari en línia d'inscripció curs de STA. CREU 19 novembre

Per consultes: administracio.catalunya@salvadorescoda.com o demanar per Carme al: 93 460 75 56.

Es lliurarà un manual de muntatge, taula de càlcul, oferta especial d'eines + taula de treball i diploma acreditatiu de l'assistència. Aquest és un curs bàsic i no requereix experiència prèvia dels assistents a la manipulació de panells de llana de mineral.

Descàrrega OFERTA ESPECIAL EINES + TAULA treball fibra

Programa del Curs:

Presentació (20 min): Presentació de l'empresa i descripció de les principals característiques tècniques i propietats que posseeixen els panells de llana mineral URSA AIR.

Demostració pràctica de construcció de conductes (120 min): El formador explicarà i farà una demostració de com es manipulen els panells URSA AIR i es construeixen les figures més habituals en les instal·lacions de conductes: Conducte recte, corba o colze de 90º, pantalons o bifurcació.

Descans (30 min): Es realitzarà un descans durant el qual els assistents podran dinar i atendre trucades.

Pràctiques de construcció de conductes (220 min): Els assistents es distribuiran en les taules de tall i formaran equips amb els quals realitzaran les peces apreses sota la supervisió del formador.

Es realitzarà un exemple pràctic de dimensionament de conductes d'aire condicionat d'una instal·lació bàsica (habitatge) mitjançant la Taula de càlcul URSA AIR.

*Mesures de prevenció recomanades:
 · Reducció grups assistencia de 8-10 persones
 · Reducció horari de 8:15 a 14:30h per evitar exposició excessiva
 · Medició temperatura de tots els assistents
 · Ús obligatori de: gel hidroalcohòlic, mascareta i guants