• CRONOS INALAMBRICOS FLASH
  • THERMOR

Curs complementari sobre manipulació d’equips amb sistemes frigorífics de qualsevol càrrega de refrigerants fluorats (GASOS FLUORATS). 19 septiembre 2018

Reial decret 115/2017, de 17 de febrer, pel qual es regula la comercialització i manipulació de gasos fluorats i equips basats en els mateixos, així com la certificació dels professionals que els utilitzen i per el que s’estableixen els requisits tècnics per les instal·lacions que desenvolupen activitats que emeten gasos fluorats.

Durada: 30 hores
10 hores de continguts pràctics, 18 hores de continguts teòrics i 2 hores d'avaluació

Data Inici: 04/10/2018
Data Fi: 30/10/2018