GIBAIX: INFORMACIÓ SOBRE EL COVID-19

CONVENI PLATAFORMA ONLINE FORMACIÓ

Gremibaix Fundació

Benvolgut agremiat,

Per tal de promoure i impulsar la formació on-line, i com a complement de la formació presencial, Gremibaix Fundació ha signat un conveni amb CONAIF (Confederació Nacional d'Associacions d'Instal•ladors i Fluids amb seu a Madrid) para facilitar a les seves 64 associacions, gremis i federacions de tot el territori Espanyol, la formació a distancia, a través de la plataforma digital de Gremibaix Fundació.

La signatura d'aquest conveni respon a l'interès de CONAIF per oferir als seus socis, nous entorns digitalitzats en l'àmbit de la formació davant la creixent demanda de la mateixa en la modalitat online com a conseqüència de la crisi provocada per el coronavirus.

Des d'aquesta plataforma, les associacions de CONAIF podran oferir diferents tipus de cursos amb els avantatges de la modalitat a distància: flexibilitat horària, formació personalitzada i adaptada a el moment actual, així com estalvi de temps a l'evitar els desplaçaments, entre d'altres.

L'oferta formativa online inclou cursos sobre RITE, Agent de Posada en Marxa, Manteniment, Reparació i Adequació d'Aparells; Instal•lador de Gas, Gasos Fluorats i Fred Industrial, entre d'altres especialitats.

Cal subratllar precisament que al tractar-se d'una plataforma dissenyada i realitzada per una entitat vinculada a un Gremi d'instal•ladors (Gibaix) els seus continguts formatius estan totalment orientats a les necessitats i demandes formatives específiques de el sector, com a complement de la formació presencial.

Trobaràs adjunt, els cursos que actualment s’imparteixen a la plataforma de Gremibaix Fundació

Si desitges mes informació vers la resta de formació impartida per Gremibaix Fundació, pots trobar-ho a:

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès.

-------------------------------------------------------------

Apreciado agremiado,

Con el fin de promover e impulsar la formación on-line, y como complemento de la formación presencial, Gremibaix Fundación ha firmado un convenio con CONAIF (Confederación Nacional de Asociaciones de Instaladores y Fluidos con sede en Madrid),  para facilitar a sus 64 asociaciones, gremios y federaciones de todo el territorio Español, la formación a distancia, a través de la plataforma digital de Gremibaix Fundación.

La firma de este convenio  responde al interés de CONAIF por ofrecer a sus socios,  nuevos entornos digitalizados en el ámbito de la formación ante la creciente demanda de la misma en la modalidad online como consecuencia de la crisis provocada por el  coronavirus.

Desde esta plataforma, las asociaciones de CONAIF podrán ofrecer distintos tipos de cursos con las ventajas de la modalidad a distancia: flexibilidad horaria, formación personalizada y adaptada al momento actual, así como ahorro del tiempo al evitar los desplazamientos, entre otras.

La oferta formativa online incluye cursos sobre RITE, Agente de Puesta en Marcha, Mantenimiento, Reparación y Adecuación de Aparatos; Instalador de Gas, Gases Fluorados y Frío Industrial, entre otras especialidades.

Hay que subrayar precisamente que al tratarse de una plataforma diseñada y realizada por una entidad vinculada a un Gremio de instaladores (Gibaix) sus contenidos formativos están totalmente orientados a las necesidades y demandas formativas específicas del sector, como complemento de la formación presencial.

Encontraras adjunto, los cursos que actualmente se imparten en la plataforma de Gremibaix Fundación :

Si deseas más información sobre el resto de formación impartida por Gremibaix Fundación, puedes encontrarlo en

Esperamos que esta información sea de vuestro interés.

DESCARREGAR - Anexo-GBF.pdf