• THERMOR
  • BIGMAT GARRO

CLIMATITZACIÓ, IL·LUMINACIÓ, AIGUA CALENTA I ELECTRODOMÈSTICS: ASPECTES CLAU PER A LA REDUCCIÓ DEL CONSUM ENERGÈTIC A LES LLARS 04 julio 2018

L’assessorament d’una empresa instal·ladora habilitada és imprescindible per escollir la millor solució en cada cas concret

Les empreses instal·ladores membres dels gremis que formen part de la federació FEGICAT (http://www.fegicat.com/es/gremios-integrantes) estan fortament compromeses a afavorir un consum més eficient i responsable de l’energia que impacti en un estalvi econòmic i contri- bueixi a la sostenibilitat mediambiental.

La figura de l’assessor energètic com a transformació del negoci tradicional és la línia que moltes empreses estan seguint per assessorar i optimitzar els contractes d’electricitat i gas dels seus clients en funció del consum real i evitar així haver de pagar un terme de potència fix sobredimensionat.

DESCARREGAR - Circular_46-2018_FEGICAT_ESTALVI_ENERGIA.pdf